Op zaterdag 29 september organiseren we met CD&V Tremelo-Baal ons jaarlijks bal.  Voor het tweede jaar op rij doen we dat in samenwerking met Radio Modern en het wordt opnieuw een ware 'fifties night out'!  We starten in de vooravond met een gezellig en lekker walking dinner.  Om 21u openen we de deuren voor het echte bal.  Dames kunnen zich gratis aanmelden aan het 'beauty boudoir' voor een gepast kapsel.  Laat je fotograferen door 'rollergirl' die al rolschaatsend door de zaal polaroidgewijs mooie kiekjes maakt of laat je fotograferen in onze gezellige photobooth.  Uiteraard komen onze gasten om zich uit te leven op een twist, een jive, een boogie woogie of gewoonweg oerdegelijke rock 'n roll, gebracht door the one and only Benvis & His Rockets.  Ken je nog niets van deze muziekgenres en de bijhorende danspasjes, dan kan je dit alles leren in de dance class die bij aanvang van het bal zal plaatsvinden.  Geen reden meer om thuis in die zetel te blijven hangen.  Kom gewoon naar ons nu al legendarische bal!

Inkomkaarten zijn verkrijgbaar aan € 10 bij Buurtwinkel Luc in Baal, bij Bookshop De Loft en Vixxen in Tremelo.  Aan de kassa betaal je €15.

Inschrijven voor het Dinner & Dance gedeelte kan nog t.e.m. woensdag 26 september via wijtremelobaal@gmail.com aan de prijs van € 75 per persoon.