Op vrijdag 13 april organiseert CD&V Tremelo-Baal haar vijfde afterworkparty in de parochiezaal van Baal.  DJ Tom Van Uffel en de fantastische en interactieve coverband Funky D zullen weer garant staan voor een avond vol ambiance.

"Het mooie aan deze avond is, dat naast de gezellige en plezante sfeer die mensen beleven op onze afterworkparty, de opbrengst opnieuw wordt geschonken aan een lokaal goed doel," vertelt initiatiefnemer Bert De Wit.  "Vanuit CD&V zijn wij steeds de voorvechters geweest van steun aan onze verenigingen, zij zijn immers de motor van onze samenleving." "Zonder hen zou het hier maar een saaie boel zijn!"  "De voorbije edities mochten we de U13 en de U17 van KFC Baal, chiro Tremelo, de chiromeisjes van Baal en de chirojongens van Baal al eens blij maken met een mooie cent."  "Deze keer zijn het de 3 chiroverenigingen samen."  "In ruil zullen zij tijdens het feestje de drank- en eetstand voor hun rekening nemen."  "Achteraf gaan we samen met hen voor een heel mooi bedrag shoppen voor nieuw spelmateriaal," besluit de schepen van jeugd.

Kaarten in voorverkoop vind je voor slechts 5 euro bij buurtwinkel Luc in Baal en bij bookshop De Loft en café De Metteberg in Tremelo.